Про нас










Береза Марина Олексіївна
1-А клас

Виховна мета:

Виховання у молодших школярів
здорового способу життя.

Завдання: 
1.     Формування у дітей свідомого відношення до свого здоров’я, звички до здорового способу життя.
2.     Розвиток рухового апарату, фізичних умінь та навичок, інтересу до здорового способу життя.
3.     Виховання моральних якостей, любові до занять фізичною культурою та спортом.
4.     Виховання національної гідності, любові до рідної землі, рідного краю.

Спруцко Тетяна Вікторівна
1-Б клас
  
Виховна мета:

Створення оптимальних умов
для всебічного розвитку дитини.

Задачі:

1.     Створення умов для творчого розвитку кожної дитини.
2.     Формування громадської активності.
3.     Розвиток почуття відповідальності за навчальну та трудову діяльність.

Методи і форми реалізації виховної мети:
-         Рольові ігри
-         Бесіди
-         Робота в групах

Киященко Наталя Володимирівна
1-В клас

Виховна мета:
Поєднання навчальної та ігрової діяльності першокласників

Задачі:
1. Створення умов для творчого розвитку кожної дитини.
2. Виховання моральних якостей, любові до знань, поваги до вчителів та дорослих.
3. Розвиток почуття відповідальності за навчальну та трудову діяльність.
4. Виховання національної гідності, любові до рідної землі, рідного краю.



Притуленко Ольга Василівна
2-А клас
  
Мета виховної роботи:

Розвиток моральної, гармонійної,
фізично здорової особистості, здатної
до творчого самовизначення.

Завдання:

1.     Вивчення індивідуальних особливостей кожного учня.
2.     Організація дитячого колективу, згуртування дітей один з одним, виявлення позитивних лідерів, формування активу класу.
3.     Виховання навичок свідомої поведінки, шкільної дисципліни, культури поведінки на уроках, під час зміни, відпочинку.
4.     Морально-естетичне виховання в школі, в сім'ї, в громадських місцях, на вулиці.
5.     Виховання позитивного ставлення до праці, до народного надбання, формування ощадливості.
6.     Розширення дитячого кругозору, розвиток допитливості, пізнавальних інтересів, творчості.
7.     Залучення дітей до позакласної роботи за інтересами.
8.     Розвиток громадської активності, відповідального ставлення до навчання, до доручень.
9.     Виховання патріотизму, любові до своєї малої і великої Батьківщини, виховання інтересу до свого родоводу, поваги до старших в сім'ї.

План роботи включає в себе наступні напрямки:

-         морально-етичний;
-         художньо-естетичний;
-         трудовий;
-         навчально-пізнавальний;
-         спортивно-оздоровчий;
-         правовий;
-         духовно-моральний;
-         особистісно орієнтований;
-         цивільно-патріотичний;
-         здоров’язберігаючий.

Хизилкоз Євгенія Іванівна
2-Б клас

Виховна мета:

Створити умови для формування класного колективу, розвитку творчої індивідуальності особистості
 молодшого школяра

Завдання:
  
1)    створення умов для успішної адаптації дітей до шкільних умов, зниженню шкільної тривожності;
2)    формування цілісної психологічної основи навчання і, зокрема, формування в учнів позитивного ставлення та інтересу до навчання.
3)    формування у дітей навичок самостійної діяльності, соціальної відповідальності, здатності відчувати, розуміти себе та іншої людини;
4)    створення умов для розвитку моральних якостей особистості;
5)    формування комунікативних навичок, робота над створенням учнівського колективу;
6)    створення умов для розкриття творчого потенціалу дітей;
7)    виховання патріотичних почуттів;
8)    формування дбайливого ставлення до свого здоров’я як національного надбання;
9)    формування навички самоконтролю і самоврядування;
10) формування комунікативних навичок, позитивної життєвої позиції.

Абальмаз Любов Георгіївна
2-В клас
  
Виховна мета:

Розвиток моральної, гармонійної,
фізично здорової особистості, здатної
до творчого самовизначення.

Завдання:

1.     Виявлення індивідуальних особливостей кожного учня.
2.     Організація дитячого колективу, виявлення позитивних лідерів, формування активу класу.
3.     Виховання навичок свідомої поведінки, шкільної дисципліни, культури поведінки на уроках та під час перерви, культури праці та відпочинку.
4.     Морально-естетичне виховання, виховання позитивного відношення до праці та людини праці, формування бережливого ставлення до результатів людської праці.
5.     Формування дитячого кругозору, розвиток пізнавальних інтересів, творчості.
6.     Виховання патріотизму, любові до малої та великої Батьківщини, виховання інтересу до вивчення своєї родослівної, поваги до старших у родині.

Методи реалізації:

1.     Психолого-педагогічні спостереження.
2.     Демонстраційний метод.
3.     Педагогіка співпраці.
4.     Методи формування свідомості – роз’яснення, бесіди, особистий приклад.
5.     Методи стимулювання поведінки і діяльності – змагання, заохочення, осуд, особистий приклад.
6.     Методи самоосвіти й самовиховання – самоаналіз, самооцінювання.
7.     Методи індивідуального впливу – психолого-педагогічний аналіз, взаємодія з батьками, метод проектування індивідуальної траєкторії розвитку учня.


Добриця Оксана Олександрівна
3-А клас

Виховна мета:

Виховання культурних емоцій в процесі спілкування.


Завдання:

1.     Працювати над згуртованістю класного колективу.
2.     Прищеплювати навички культури, доброти, дружби, взаємодопомоги, шанобливого ставлення до дорослих.
3.     Вчити виконувати доручення і доводити справу до кінця.
4.     Продовжувати вивчати особистості учнів у сім’ях.

Спруцко Олена Іванівна

3-В клас

Виховна мета:

Створити умови для саморозвитку та самореалізації особистості,
збереження та покращення здоров’я.

Задачі:
1.     Формування класного колективу, створення морального та емоційного позитивного середовища для розвитку учнів.
2.     Розвиток громадської активності, учнівського самоврядування.
3.     Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності.
4.     Виховання здорового способу життя.
5.     Формування екологічної грамотності, розуміння взаємозв’язків між людиною і природою.
Співпраця з батьками з метою згуртованості класного колективу.

                                             
                          
                           Вангельєва Тетяна Іллівна

3-Б клас 

Виховна мета:

Створення умов, щоб діти класу були здоровими, дружними, любили школу, охоче вчилися, із задоволенням брали участь у справах школи та класу.

Завдання:
1. Організувати інтелектуально-пізнавальну діяльність учнів, формувати емоційно-позитивне ставлення до навчання, знань, діяльності;
2. Виховати громадянсько-патріотичні якості через виховний потенціал уроку і позакласних заходів;
3. Удосконалювати систему індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої ​​уваги і підходу;
4. Розвивати учнівське управління в школі через формування громадянської активності особистості.

Основні напрямки виховної роботи:

- Вивчення особистості дитини на уроках і позаурочний час шляхом спостереження за дітьми, бесід;
- Організація консультативної допомоги окремій групі учнів з предметів;
- Проведення позакласних заходів, що розширюють кругозір дітей;
- Вироблення спільної політики і тактики допомоги дитині з боку сім'ї;
- Розвивати розумові та художні здібності;
- Удосконалювати в учнів талант, художнє, природне обдарування;
- Допомогти дітям включитися в навчальний процес, домагатися активної участі дітей у громадському житті класу і школи;
- Проводити роботу по засвоєнню правил для учнів, зміцнювати дитячий колектив;
організувати цікаве життя у вільний від уроків час;
- Працювати над створенням колективу через індивідуальний підхід до кожної дитини і через спільні справи;
- Створити батьківський актив класу і залучити батьків до позаурочних справах класу;
відкривати дітям світ прекрасного в природі, виховувати інтерес до мистецтва, розвивати виразність читання, любов до музики, літератури;
- Виховувати особистість безпечного типу;
- Продовжити роботу щодо прищеплювання гігієнічних навичок і вмінь, культури поведінки в школі, громадських місцях, вчити


Бушуєва Світлана Всеволодівна
4-А клас

Виховна мета:

Формування у молодших школярів загальнолюдських духовних цінностей та орієнтирів


Завдання:

1.     Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтересів та потреб.
2.     Формувати дружній колектив, організований колектив через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.
3.     Поглиблювати розуміння учнями змісту етичних норм і правил.
4.     Виховувати в учнів позитивні риси характеру: обов’язковість, чесність, організованість, доброту, щирість, повагу до старших, співпереживання, вимогливість до себе.
5.     Розвивати інтерес до навчання, формувати потреби постійно активізувати свою пізнавальну діяльність.
6.     Виховувати свідому дисципліну, бережливе ставлення до державного і власного майна.
7.     Навчати методам підтримки доброго  здоров`я, особистої гігієни.
8.     Залучати до виховання учнів батьків, громадськості.

Форми

         Бесіди на етичні теми, літературно-музичні композиції, акції милосердя, огляди літератури з різноманітних питань, вікторини, конкурси ерудитів, інтелектуальні конкурси, екскурсії, прогулянки на природу, змагання «Веселі старти», бесіди про гігієну та здоров`я.


Коваленко Наталія Олександрівна
4-Б клас

Виховна мета:

Створення сприятливих умов
для всебічного розвитку дитини.


Задачі:

1.     Забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу.
2.     Озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, формувати у них першооснови наукового світогляду.
3.     Виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами, формувати навички культурної поведінки.
4.     Розвивати почуття милосердя, доброзичливості, співпереживання.
5.     Виховувати здоровий спосіб життя, відповідальне ставлення до власного здоров'я.
6.     Розвивати творчі здібності учнів.
7.     Виховувати любов до рідного краю, ставлення до себе як до частини великого народу.
8.     Розвивати почуття гордості за свої витоки, своє коріння; виховувати в учнів повагу до сім'ї.

Бундак Катерина Миколаївна
5-А клас

Виховна мета:

Створення взаємин, максимально наближених і характерних для великої і дружньої сім’ї, в якій панують взаємоповага та підтримка, захищеність, співпереживання та взаємодопомога.
  
Завдання:

1.     Формування загальнолюдських цінностей.
2.     Виховання національносвідомого громадянина країни, життєво та соціально компетентного, здатного робити самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
3.     Сприяння зміцненню здоров’я учнів, їх фізичному загартуванню та вибору здорового способу життя.
4.     Створення комфортного психологічного клімату в колективі.

Форми і методи реалізації:

1.     Системно-цільове планування виховного процесу.
2.     Гуманізація відносин, демократизація шкільного життя.
3.     Упровадження інноваційних виховних технологій.
4.     Розвиток учнівського самоврядування.
5.     Посилення ролі сім’ї та навчального закладу у ставленні особистості.
6.     Взаємодія та співпраця з батьками та громадськістю.



Коссе Оксана Леонідівна
5-Б клас

Цілі та задачі виховної роботи:

1. Здійснювати патріотичне та правове виховання учнів.
2. Формувати загальнолюдські цінності, засновані на християнській моралі.
3. Виховувати почуття відповідальності за доручені справи, сумлінне ставлення до навчання, праці, бережливе відношення до шкільного та особистого майна.
4. Сприяти формуванню життєвих компетенцій на основі здорового способу життя.
5. Формувати соціальну активність учнів, бажання самовдосконалюватись, уміння
орієнтуватися в інформаційному просторі.


Пирог Олександра Олександрівна
6-А клас

Виховна мета:
          Допомогти дітям оволодіти інструментарієм для успішної адаптації  у суспільстві через розвиток креативного та позитивного мислення, сформувати навички у  прийнятті  позитивного рішення у кризовій ситуації.

Виховні завдання класного колективу
1.     Визначивши рівень розвитку креативного мислення у дітей, надати інструментарії для реалізації цілей та бажань.
2.     Визначивши  рівень  здатності дітей до соціальної адаптації, допомогти обрати шляхи до реалізації цілей, самовизначення у суспільстві.
3.     Продовжити роботу Школи лідерів з метою розвитку креативного та позитивного мислення як одного із факторів покращання психологічного та фізичного здоров’я учнів.
4.     Одним з головних завдань вважати визначення учнями мети життя, шляхи реалізації бажань у мандрівці до мети.

Очікувані результати:
1.     Підвищення рівня здатності до соціальної адаптації дітей у суспільстві.
2.  Отримані знання на заняттях з розвитку креативного мислення допоможуть учням легко адаптуватись у нестандартних та  кризових життєвих ситуаціях.
3.     Реалізація занять Школи лідерів та вміння креативно мислити суттєво покращать стан психологічного та фізичного здоров’я дітей
4.     Визначення мети життя допоможе  зайняти достойне місце у суспільстві.


Гриценко Світлана Анатоліївна
6-Б клас

Методична проблема, над якою працюю я як класний керівник:
Загальна: Становлення духовного та морального розвитку дітей як умови успішної адаптації, соціалізації в суспільстві.
        
      На 2014 – 2015 навчальний рік: становлення розвитку особистості у різних аспектах життя, у процесі її соціалізації й адаптації у суспільство за допомогою отримання необхідних життєвих знань і практичних навичок.

Мета: допомогти дітям оволодіти інструментарієм для успішної адаптації  у суспільстві через розвиток креативного та позитивного мислення, сформувати навички у  прийнятті  позитивного рішення у кризовій ситуації.






Акритова Вікторія Віталіївна
7-А клас
Виховна мета:
Формування моральних цінностей і орієнтирів
підростаючого покоління.

Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію
                                      таких завдань:

                1)       розвиток творчої особистості дитини;
2)       виявленні та становленні індивідуальних особливостей школярів;
3)       створення відповідних умов для всебічного розвитку учнів.

У процесі виховання класний керівник керується особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини учня, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.

Виховання учнів реалізується у процесі організації:

1)    навчально-виховної діяльності;
2)    позаурочної та позакласної діяльності;
3)    позашкільної освіти;
4)    роботи органів учнівського самоврядування;
5)    взаємодії з батьками, громадськими організаціями, державними установами.

 Основні  форми виховної роботи:
1)     інформаційно-масові;
2)     діяльнісно-практичні групові;
3)    інтегративні;
 4) діалогічні, індивідуальні, наочні.
Методи виховання:
1.     Особистий приклад вчителя;
2.     Роз’яснення учням змісту  моральних категорій, моральних норм і правил поведінки;
3.     Вправи учнів у моральній поведінці;
4.     Формування переконань, спрямованих на засвоєння учнями естетичних понять, на роз’яснення моральних принципів, на вироблення етичних ідеалів;
5.     Змагання – сприяє розвитку творчих сил і вияву активності учнів, прискорює процес формування у них моральної поведінки;
6.     Заохочення і покарання слугують для схвалення позитивних і засудження негативних вчинків учнів.

Смоляр Галина Іванівна
7-Б клас

Виховна мета:

Виховання інтересу  до навчання, поваги один до     
одного і до старших, любові до рідного краю.

Цілі та завдання виховної роботи:

1.     Виховання відповідального громадянина України, поваги до історичного минулого свого народу, толерантного відношення до культури та національних традицій інших народів.
2.     Виховання морально-етичних та вольових якостей учнів.
3.     Розвиток та стимулювання творчого інтересу, здійснення профорієнтації.
4.     Виховання культури здоров’я у підлітків.

Проценко Євген Єлисійович
8-А клас

Виховна мета:

Формування морально-етичних норм поведінки учнів
відповідних культурному житті суспільства,
розвиваючи активну життєву позицію.

Завдання:

1.     Створення оптимальних умов для розвитку, саморозвитку і самореалізації особистості учня – особистості психічно і фізично здорової, гуманної, духовної та вільної, соціально мобільної, затребуваної в сучасному суспільстві.
2.     Організація єдиного виховного простору, поєднання зовнішніх і внутрішніх умов виховання школярів, атмосфери шкільного життя, стосунків між членами мікрогруп.
3.     Розвиток самоврядування школярів, надання їм реальної можливості участі в управлінні освітнім закладом, у діяльності творчих та громадських об'єднань різного спрямування.
4.     Сприяння формуванню свідомого ставлення учнів до свого життя, здоров'ю, а також життю і здоров'ю оточуючих людей.
5.     Залучення учнів до системи додаткової освіти з метою забезпечення самореалізації особистості.
6.     Створення умов для участі сімей учнів у виховному процесі, розвитку батьківських громадських об'єднань, підвищення активності батьківського співтовариства; залучення батьківської громадськості до участі в справах класу.
7.     Виховання учнів у дусі демократії, особистісного гідності, поваги прав людини, патріотизму.

Методи: класні години, ігрові тренінги, позакласні заходи: свята, ігри, колективні творчі справи.


Домашина Юлія Максимівна
8-Б клас

Виховна мета:

Виховання високоморальної молоді
з духовними та загальнолюдськими цінностями.

Завдання:

1.     Формування менталітету на основі традицій свого народу.
2.     Створення необхідних умов для фізичного та духовного розвитку школярів.
3.     Урахування інтересів дітей у педагогічному процесі.

Форми та методи реалізації:

1.     Виховні класні та шкільні заходи.
2.     Взаємодія педагогів, що працюють з класом.
3.     Співпраця з психологом школи.
4.     Згуртування колективу шляхом проведення позакласної роботи (літературні «вечори», волонтерська робота, екскурсійні виїзди тощо).
5.     Класні години, присвячені патріотичному вихованню.
6.     Залучення до трудової діяльності.

Кіор Тетяна Миколаївна
9-А клас

Виховна мета:

Згуртування класного колективу як головної умови вільного розвитку його членів; створення сприятливих умов для самоствердження, самореалізації, самовираження кожного члену колективу.

Задачі:

1.     Згуртування класу в єдиний дружній колектив.
2.     Формування здатності брати на себе відповідальності, брати участь у спільному прийнятті рішень.
3.     Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальних інтересів учнів.
4.     Підвищення рівня вихованості й культури, поведінки учнів.
5.     Укріплення зв’язку: сім’я – школа.
Організаційні форми роботи:
1.     Анкетування.
2.     Тематичні класні години, присвячені історії роду та сім’ї; сімейні свята.
3.     Календарні свята – День Матері, 8 Березня, День Захисника Вітчизни, День учителя, 1 вересня тощо.
4.     Консультації, бесіди з дітьми та батьками.
5.     Тренінги батьківської взаємодії (індивідуальні та групові).
6.     Походи вихідного дня, екскурсії, вікторини, КВК, брейн-ринги, інтелектуальні марафони батьків та дітей.
7.     Дні творчості, Дні відкритих дверей, Дні здоров’я.


Арабаджи Анна Ігорівна
9-Б клас

Виховна мета:

В співпраці з педагогами, батьками, учнями
формування згуртованого дитячого колективу, розвиток творчих здібностей кожного учня, його компетентності, особистості.

Завдання:

1.     Формування згуртованого колективу.
2.     Виховання самостійності, особистої ініціативи, активності при виконанні доручень.
3.     Створення ситуації успіху.
4.     Розвиток класного самоврядування.
5.     Формування загальнолюдських цінностей, моральної самооцінки, патріотичних та цивільних норм поведінки.
6.     Пропаганда здорового способу життя.
7.     Формування поваги до батьків, учителів, культури, традицій, звичаїв українського народу.
8.     Профілактика правопорушень.
9.     Профорієнтаційна робота.
10. Розвиток творчих здібностей учнів.


Філіп’юк Лариса Миколаївна
10 клас

Виховна мета:

Створення сприятливих внутрішньоколективних стосунків, що сприяють плідному навчанню
й поважному ставленню один до одного.
Розвиток всебічно розвиненої особистості.

Завдання:

1.     Вивчення особистості учнів, рівня їх комунікабельності і нахилів до різних предметів, проведення профорієнтаційної роботи.
2.     Виховання моральних якостей, норм поведінки в суспільстві.
3.     Формування поваги до батьків, традицій своєї родини.
4.     Виховання екологічної культури та любові до рідного краю.
5.     Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я.

Форми реалізації:
1.     Інформаційно-масові (дискусії, інтелектуальні ігри, вечори).
2.     Діяльнісно-практичні, групові (екскурсії, свята, олімпіади).
3.     Інтегративні (КВК, гуртки).
4.     Діалогічні (бесіда, міжрольове спілкування).
5.     Індивідуальні (доручення, творчі завдання).
6.     Наочні (виставки творчості, тематичні стенди).


Малахова Наталя Олександрівна
11 клас
  
Виховна мета:

Створення сприятливих умов для становлення духовно-моральної,
творчої діяльності, здорової особистості, здатної до успішної соціалізації в
суспільстві та активної адаптації на ринку праці.
  
Задачі:

-         Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальних інтересів учнів
-         Підвищення рівня вихованості
-         Виховання активної життєвої позиції, почуття обов’язку, готовності взяти на себе відповідальність
-         Формування високої моральності, естетичної культури

-         Укріплення зв’язку: сім’я - школа

Комментариев нет :

Отправить комментарий